hagbylotta

Alla inlägg den 5 november 2012

Av hagbylotta - 5 november 2012 18:40

Mycket te dricker jag...
Mycket film ser jag...
Och då kom jag på att jag vill tipsa dig om en bra film, en riktigt bra film!
Ett gripande och starkt drama. En sån där film som man vill och behöver prata om efteråt.
Jag såg den och bad omedelbart Nike och Karro att se den! Dom tyckte precis som jag- den är suveränt bra! När Emmi kommer hem (äntligen) ska jag be även henne att se den!!
"NAWALS HEMLIGHET"

Av hagbylotta - 5 november 2012 12:48

Deppigt...
Sjuk och har fått ställa in samtliga planerade aktiviteter idag: tandläkaren, sjukhusbesök & bio.
Funderar på allt möjligt-blir lätt så när jag ligger sjuk och ensam...
Kom ihåg att visa värme mot dina nära, säg till dina barn att du älskar dom, ge dina kollegor en kram, lyssna när någon vill höras, ge en gåva när någon minst förväntar det, sträck ut din hand när den söks ...
Förlåt, men jag känner mig låg och ger mig själv utrymme att grotta ner mig i det. Ibland behövs det...
Kram

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards