hagbylotta

Alla inlägg den 10 november 2012

Av hagbylotta - 10 november 2012 20:02

Äntligen hemma!
Har tänt två brasor i huset...en i köket och en i TV-rummet. Skönt med lite värme. Har oxå tänt en mängd ljus! Blev lite crazy när vi efter innebandyn åkte till Confetti och handlade! Mycket ljus blev det :)
Aja, jag tror inte man kan få för mycket av det goda!!!
Mer mys till folket!!
Nu är det snart middag-wok-och sedan kryper vi ihop och ser på Så mycket bättre...
Imorgon måste den lilla bilen få sina vinterdäck och tvättstugan behöver målas! Hoppas bara att min begynnande huvudvärk vänder och drar någonannanstans!!
Go kväll!

Av hagbylotta - 10 november 2012 14:10

Plötsligt blev det bråttom...kläder på, rasta hundar, kasta sig in i bilen! Vi är på väg till Skärblacka för att titta på innebandy. Tuva och co.
Vädret är naturligtvis grått och regnigt, men vi har kaffedrycker med så jag överlever...
Har passerat många hus som redan adventpyntats...hm, ska jag oxå våga??

Av hagbylotta - 10 november 2012 09:54

God morgon fina vän!
Jag har haft dragläge i sänghalmen ett bra tag nu. Läst och lyssnat på radio...
Nu fixar Magnus frukosten-ägg och bacon!
Det blev varken bio eller Polly igår. Vi upptäckte att vi hade alla våra tjejer hemma (händer verkligen inte så ofta) så vi gjorde kycklinggryta istället och satt länge vid matbordet! Oslagbart!!
Vi såg självklart en film oxå...och det finns ju annat godis än Polly...hehe...
Nu tar vi en skön frukost innan lördagen drar igång. Ha en sköön dag!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards