hagbylotta

Alla inlägg den 28 november 2012

Av hagbylotta - 28 november 2012 16:57

Halsen är röd...ilsket röd!
Jag fick en tid på vårdcentralen och har varit där & lämnat halsprov. Dom skulle kontrollera mina resultat med min läkare så att allt synkas med Addison. Jag har väntat hela dagen... Nu ringer dom och säger att det är bakterier och jag behöver penicillin, men dom måste kontrollera det med US...dom hade däremot missat att ringa dom så nu är det för sent! Vi får vänta tills imorrn!
Härligt!!
Under tiden smittar jag och har ont och har problem med min vän Addison...
Klantigt!
Jag var ju trots allt på vårdcentralen vid 10-tiden...dom har slarvat!!
Morr...

Av hagbylotta - 28 november 2012 12:14

Så sitter vi här...
Lite feber, fryser, halsen värker ...
Harry är trött och vilar i mitt knä, på en varm vetekudde.
Tack för all omsorg kring vår lille guldklimp! Han är pigg och busig! Veterinären säger att han mår bra så länge han håller sig frisk. Skulle han bli sjuk/förkyld så får vi problem. Det orkar inte hans lilla lever med. Vi pysslar om honom, ger medicin och kärlek och hoppas värdena sjunker tills den sjunde december-då ska han på återbesök. Nu: Hem till gården, kaffe och Harrymys!

Av hagbylotta - 28 november 2012 06:42

Igår fick jag lämna föreläsningen klockan åtta. Jag hade stark huvudvärk och mådde lite illa. Det blev ingen middag för mig och Magnus...det blev sängen och en orolig sömn. Nu sitter jag här, med ett dignande frukosterbjudande, men förmår inte äta nåt!
Jag kommer delta på mitt morgonmöte men resa hem sen, om inte bättring skett.
Verkligen inte rätt vecka att bli sjuk...har flera viktiga möten och träffar inplanerade!
Tar en Ipren och ber en bön.
I min närhet finns just nu de som har det mycket svårt-av olika tragiska skäl-jag ber en bön för dom.
Ta hand om er och era nära och kära!

 

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards