hagbylotta

Alla inlägg den 16 november 2012

Av hagbylotta - 16 november 2012 20:38

Fredagskvällen lunkar på...
Det är TVn, god dryck, mat och mys! Det är en oslagbar känsla, att ha hela helgen framför sig! Tycker ni inte?
Många doftljus sprider en julig doft härhemma och påminner om att om två veckor är det första advent. Då kommer jag vilja pynta mitt hus och inta adventsfika! Vem ska göra de förberedelser som krävs??
Inte vet jag...
Det får jag fundera på.
Go kväll, vänner!

Av hagbylotta - 16 november 2012 13:55

Känslan när man ber sina elever hänga upp stolarna, vi har dansat vår fredagsdans (fråga inte) och kramar varandra trevlig helg!

Fredagsmyys!

Jag har längtat till den här dagen sedan i lördags!

Hemma väntar det här goda vinet, ett bubbelbad och dessutom kommer Magnus äntligen hem!!!   


 


Och i bilen väntar Zlatan!!

Jag är nämligen klar med Silfverbielke och har ersatt honom med Zlatan - inget dåligt byte! Jag är djupt imponerad av det jag hört hittills av boken...men så avgudar jag ju honom!!


 


Låt nu helgen gå långsamt, verkligen sega sig fram!

Jag vill ha sovmornar, långfrukostar, hundmys, kaffe på altanen och långa samtal med min familj!!!

Snälla!!


  


Av hagbylotta - 16 november 2012 12:14

Imorse var det mörkt och ruggigt!! Jag var seg som tuggummi... Blev förskräckt när jag såg mig i spegeln...bilringarna under ögonen gick inte att sminka bort!
Jag tog helt sonika med dom till jobbet!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards