hagbylotta

Alla inlägg den 9 november 2012

Av hagbylotta - 9 november 2012 15:01

Men vad är det som händer?!

Kaos vart jag än går...

Är det jag?

Varför?

Har haft en otroligt händelserik dag på jobbet. Försöker att reflektera kring den, men får inte grepp om vad som hänt. Jag har rättat 44 matteböcker, 44 mattestenciler, skrivit 4 olika dokument, suttit i två möten ... Nu har jag kvar att göra två bedömningar samt att skriva ett åtgärdsprogram!!!

HJÄLP!!!

Så här tror jag bestämt inte att det ska va!

Jag tror att det ska vara så här just nu:


 


Vad tror ni!?

Jag är ju som sagt väldans trött på det gråa vädret. Längtar efter att få plocka fram adventsbelysningen och mysa bland änglar, tomtar och lucior!

Nån mer som är sugen?


 


Annars funderar jag starkt på att ta filmkvällen ett steg längre ikväll: BIO!

Känns som att det skulle kunna passa ikväll!

Kanske se på Bond?


   


Sitta i biomörkret, snaska på godis (läs Polly) och förlora sig i en film - slippa tänka på jobb, tvätt, matlagning mm.

Lockande!!


 


Men först...jobba!!!!


Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards