hagbylotta

Alla inlägg den 13 november 2012

Av hagbylotta - 13 november 2012 16:24

Vissa människor borde aldrig skiljas åt...
Inte en dag utan att jag saknar dig!
Idag kom sorgen som en våg...jag blev så ledsen och grät hämningslöst.
Varför blir det aldrig lättare?
Jag behövde dig idag, dina värmande händer, din famn, dina tröstande ord...
Sorg gör verkligen ont!

Av hagbylotta - 13 november 2012 13:46

Den här dagen går lite för fort för mig! Jag brukar ju vara ledig måndagar och tisdagar, men har lagt mina utvecklingssamtal dom dagarna för att störa undervisningen så lite som möjligt. Alltså var det upp och hoppa imorse! Eller...nja, inte så piggt men ändå...upp!
När jag rullat backen ner och svängt ut på 35:an signalerar bilen att den behöver bränsle! NU!!!! Hm, jag kör på ångorna in till Ekholmen där jag tankade... Innebar ju att jag blev senare än jag tänkt, men det stressade jag ifatt!
Innan jag skulle åka hem skulle jag fixa engelskapappren hade jag lovat Eva....eh...glömde! Stressade förbi US, lämnade 3 rör blod, åkte hem... Tänkte att jag får väl fixa engelskan nu och maila Eva...
Varken TV eller internet fungerar!!!!
Allt jävlas!!
Nu dricker jag kaffe, lyssnar på musik och läser Learning study...Tjoho!
Undra vad som mer kommer strula?
Bring it on bara!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards