hagbylotta

Alla inlägg den 8 november 2012

Av hagbylotta - 8 november 2012 20:10

Nu är det gjort!

Mina uppgifter är inlämnade och jag är så lättad!

Måste ha gått ner ett par kilo...minst!


  


Nu har jag hunnit få i mig middag - oxfilé & bea, minsann! 

Jag och Magnus har suttit och småpratat en stund och nu är det dags:


FILMTAJM!!!


Inte så längesen - igår - men nu är det Johan Falk på menyn! Han kan inte ens jämföras med Richard Gere, men det får duga en torsdagskväll!

Hehehe...


 


Jag har oxå köpt god choklad & värmt på glöggen...

LYYYX!

 

   

 

Puss & kram!

Av hagbylotta - 8 november 2012 16:16

Ska logga ut från jobbdatorn och ge mig ut i den nattsvarta verkligheten. Har suttit och plitat här, men tycker inte att det blir mycket gjort. Varför är det alltid så? Är jag ineffektiv? Är det så för alla?


   den här lilla långsamma stackaren symboliserar mig!


Nu ska jag alltså fajtas med de andra på MAXI och sedan hem och fortsätta jobba...finns ingen hejd på hur jag roar mig!!!

Jag har förresten kommit på att jag inte gett Pernilla morgondagens planering så den måste jag oxå hinna göra!

WIHOOO!!

Näe, jag måste förhandla till mig fler timmar på dygnet...

Se upp därute för nu kommer jag!!


  

Av hagbylotta - 8 november 2012 10:11

Imorse samåkte Magnus & jag till jobbet. Min baktanke med det är att han inte kommer och hämtar mig förräns halv 5 och det ger mig tid att jobba ifatt lite på jobbet! Jag kan ju inte göra så mycket annat här ...   


Nu har jag lite planeringstid och ritter i arbetsrummet och jobbar med en LPP. I rummet intill tränar skolkören för fullt - julsånger...  

Stämningsfullt!

Annars är det inte mycket som visar på att vi går mot advent. Ute strilar regnet ner från en mulen himmel. Jag är lättpåverkad av vädret märker jag - blir lite grå inombords...


 


Blir ju inte direkt muntrare när jag tänker på att vi måste storhandla på hemvägen ... Jag har ju inte tid med det för jag har fortfarande inte lyckats skicka in min ena uppgift till it´s learning.

Den andra uppgiften är inte gjord än!!

Fy skam och skäms, L8!!

Jag hade gjordt den, men var inte alls nöjd. Den var osammanhängande och svår att förstå. Vilket egentligen beror på att jag inte fullt ut förstår själv vad jag ska skriva om!

Blä!!

Blir i alla fall till att sitta vid datorn ikväll!


 


Jag vill inte det!   


Näe... nu återvänder jag till min LPP!

Vi synes!




Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards