hagbylotta

Alla inlägg den 4 november 2012

Av hagbylotta - 4 november 2012 15:44

Dags för tvångströja tror jag! Avskyr att trängas, stå i kö, umgås med främlingars baciller ... Ändå sitter jag nu i bilen på väg hem från Ullared!
Måste dock säga att det inte var några större köer, men fullt med folk...alltid underligt folk dessutom...
Tuva och Nike hade flyt på sin shopping och Magnus var som vanligt stabil. Själv var jag uppgiven redan när vi åkte hemifrån. Fortfarande sjuk så förutsättningarna var ju så där, men...inga tårar, eller bryt...
Nu sitter vi i bilen och håller på två allsvenska lag som det går mindre bra för - Malmö och Åtvidaberg.
Innan vi reser hem ska vi oxå förbi kyrkogården för jag har köpt två fina gravljus.
Kram och heja ÅFF & MFF!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards