hagbylotta

Alla inlägg den 20 november 2012

Av hagbylotta - 20 november 2012 19:55

Har drabbats av ett virus. Ett lömskt ett som inte släpper taget. Ett som om och om igen får mig att stå i köket och kladda! Idag har jag alltså återigen bakat! Snowcookies och andra chokladkakor... Otroligt goda och jädrans onyttiga! Inte alls bra för min mage...men så jobbar ju effektiva virus!
Tjejerna älskar min nya åkomma!!

Av hagbylotta - 20 november 2012 14:49

Vissa dagar...
Kämpade mig ur sängen...snubblade in i duschen...kastade på mig kläderna! Ingen kul morgon alls-mörkt, mulet och kallt. När jag ska åka till jobbet hittar jag bara lilla bilens reservnyckel, men tänker att det får väl gå. Men...det gjorde det inte! Nyckeln strulade och bilen gick inte att låsa upp! Originalnyckeln hade Magnus med sig till Skänninge!!! Grrr...
Jag var inte glad! Skulle in till jobbet för två utvecklingssamtal...
Slutade med ett samtal till vaktmästaren som hjälpte mig att göra inbrott i min egen bil! Sedan in till stan, fick hjälp av honom att slipa min nyckel så att den nu passar! Plus till honom, men Magnus ligger på minuskontot...inte första gången han åker iväg med mina saker! Värst var när han drog till USA med min plånbok i fickan!!! Man kan bli tokig!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards