hagbylotta

Alla inlägg den 3 november 2012

Av hagbylotta - 3 november 2012 17:54

Sa ju att jag inte fick ihop det...hehe!
Jag har varit gift med Magnus i drygt 20 år!!!

Av hagbylotta - 3 november 2012 16:55

Tji fick jag-dagen blev solig och fin! Jag har pratat med syrran i telefon och det är alltid både plus och minus...så kul att prata, men jag blir ledsen varje gång vi lagt på luren. Jag saknar henne!!! Jag har både syster och bror alldeles för långt borta!
Idag är det annars en stor och fantastisk dag:
Mina föräldrar har idag varit gifta i 45 år! Jag tycker verkligen att det är stort! Jag har varit gift i 18 år ... Tycker det är stort oxå, men det känns inte som att det stämmer... Tiden flyger!
Puss till alla som är gifta, förlovade, lever tillsammans eller lever singelliv!

Av hagbylotta - 3 november 2012 11:09

Vet inte om jag vill veta vad hostmedicinen innehåller, men den gjorde jobbet! Nästan hostfri inatt, vilket ger lättare huvudvärk idag! Nu tror jag det vänder!
Funderar på om jag inte borde skippa min OnePiece idag och istället klä på mig "på riktigt"!?
Njuter av dagens första kopp kaffe och hundarnas gosande...dom ligger tätt och myser.
Idag ser det ut att bli en grå dag, men dom räknas dom oxå...
Tjingeling!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards