hagbylotta

Alla inlägg den 25 november 2012

Av hagbylotta - 25 november 2012 13:43

Här sitter vi och kollar på innebandy! Lite hetsigt spel, tycker jag - men spännande!
Har fått i mig lite kaffe så jag står mig. När vi åkte hit låg dimman tjockt och det var fullt av rådjur längs vägen. Inte kul alls!
Innan vi åker hem blir det en sväng till Dollarstore och Maxi.
Sen irrar vi mot sockna, långsamt i dimman...

Av hagbylotta - 25 november 2012 09:58

Disig och kylig söndagsmorgon.
Vi dricker kaffe och läser Femina och Café. Vi fick dom igår när vi julhandlade på MQ.
Tuva ska spela innebandy i Västervik, men är på tok för trött! Vi jagar henne från säng till säng härhemma. Hon har en bitande morgonhumör...
Harry är runt allas fötter-pigg som en...chihuahua!! Hehehe!
Senare idag har jag en date med mina no-texter. Måste plugga en hel del, men viljan och lusten finns inte. Det är motigt just nu och jag hade gärna sett att kursen slutade nu, istället för i juni!
Nä, nu blir det en snabbdusch och sedan Västervik!
Tjoho!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards