hagbylotta

Alla inlägg den 12 november 2012

Av hagbylotta - 12 november 2012 17:39

Den här dagen var omänskligt dryg! Inget har jag orkat göra! Mår ok när jag ligger på soffan, blir ofantligt yr när jag reser mig.
Har ätit rostat bröd och hoppas slippa se det igen!
Tuva har tagit ut vovvarna på kvällsbus. Dom är så fina i sina matchande reflexvästar!!
Jag har inte kunnat titta på TV idag eftersom den inte ville funka...gissa om det har varit tyst härhemma! Jag har sovit, läst och gosat med fyrfotingarna...
Nu är planen ett bubbelbad och sen sängen. Jag känner press på att ta mig till jobbet imorrn-utvecklingssamtal...wihoo!
Ha det mysigt, vänner!

Av hagbylotta - 12 november 2012 07:19

God morgon där ute!
Hoppas natten varit skön.
Själv har jag mest kramat toastolen och inte alls haft nån angenäm natt! Mådde ju lite bättre igår kväll, men när jag tog min medicin på kvällen blev illamåendet värre...
Nu känns kroppen mör och huvudet ber om sömn, men...nej!
Harry och Merzan har oroligt sprungit med mig fram och tillbaka inatt så de är oxå utmattade nu. Dom har däremot inga svårigheter med att sova nu!!
Det blir soffan och morgontv...somnar kanske där.
Ha en fin dag!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards