hagbylotta

Alla inlägg den 27 november 2012

Av hagbylotta - 27 november 2012 16:42

I ett ihållande ösregn åkte jag med Harry till veterinären. Hans levervärden skulle kollas och till min stora förskräckelse hade dom försämrats! Med tårar i ögonen fick vi boka ännu ett återbesök och prata fortsatt medicinering... Jag är superledsen!!
Nu sitter jag på hotellet och tröstäter choklad och försöker peppa mig att gå på en föreläsning. Mest av allt vill jag gosa med Harry och fortsätta gråta!
Skit också!
Om kärlek kunde läka...

Av hagbylotta - 27 november 2012 09:06

Regnet smattrar mot rutorna och det är lite kyligt i huset. Jag har klivit ur sängen med bultande huvudvärk efter en sömnlös natt. Vet inte varför, men jag missade sömntåget helt och hållet. Inatt har jag tittat på film, läst och lyssnat på musik... Nu är jag ju naturligtvis trött som en gnu, fräsch som ett träsktroll och energisk som en duracellkanin! Nästan.
Jag har parkerat mig i soffan med en besynnerlig frukost-en burk Cocacola!! Vet att det inte är näringsriktigt, men det släcker törsten och sköljer ner Ipren!
Senare idag ska Harry till Valla Djurklinik för kontroll, sen hem igen...då tar jag med mig övernattningsväskan och åker mot stan. Jag ska på föreläsning och sedan bo på hotell inatt...min frukost blir alltså mer varierad imorrn!!
Igårkväll fick Harry och Merzan bada, så idag är dom fluffiga, lurviga och väldoftande! Men igårkväll luktade hela huset våt hund! Stackars Harry frös så mycket att han fick viras in i en varm vetekudde när vi åt middag!
Nä nu ska jag se lite på Real Housewives of BH....
Pussar!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards